Obsługa i rozwój Drupal

Powierz nam opiekę nad swoim projektem

Dowiedz się, jak możemy wspierać Twoją stronę, sklep lub aplikację na Drupalu, aby zapewnić jej bezpieczeństwo i stały rozwój.

Obsługa i rozwój Drupala

w jakich sytuacjach jest niezbędna?

Stworzenie dobrej strony, platformy e-commerce czy aplikacji w Drupalu to jedynie połowa drogi do sukcesu. Aby rozwiązanie poprawnie funkcjonowało i było przyjazne użytkownikom, musi być na bieżąco monitorowane i rozwijane o nowe funkcjonalności. Twój projekt potrzebuje stałego nadzoru i natychmiastowej reakcji w przypadku pojawienia się błędów. Dlatego odpowiednia obsługa i rozwój powinna być priorytetem każdego serwisu zbudowanego w oparciu o CMS Drupal.

Nasze doświadczenie w obsłudze Drupala

dlaczego wybrać Smartbees?

W Smartbees obsługujemy i rozwijamy projekty drupalowe różnej wielkości dla klientów z Polski i zagranicy. Wdrażamy nowe rozwiązania i świadczymy usługi supportowe dla rozbudowanych stron www, systemów PIM, sklepów online czy aplikacji webowych.

W ramach usług rozwojowych możesz liczyć nie tylko na wsparcie naszego zespołu programistów, ale także pomoc działu graficznego i konsultantów biznesowych.

Support w Smartbees to:
+10 lat doświadczenia w obsłudze rozwiązań na CMS Drupal,
możliwość wsparcia projektów na Drupal 7, 8, 9 i 10,
współpraca z firmą, która obsługuje projekty drupalowe dla największy polskich i zagranicznych organizacji,
profesjonalne doradztwo rozwiązań.

Obsługa i rozwój Drupala w Smartbees

kto zaufał naszym kompetencjom?

45 widoków graficznych na desktop, 35 na mobile, 24 widoki obcojęzyczne- to tylko niektóre liczby opisujące końcowy efekt prac nad stronami dla Wyższych Szkół Bankowych- największej sieci prywatnych szkół wyższych w Polsce. Dowiedz się, jak zbudowaliśmy świetnie funkcjonującą platformę dla WSB.

Obsługa stron na Drupalu

co nas wyróżnia?
Support Premium 24/7

Oferujemy kompleksowe wsparcie dla rozwiązań na Drupalu, które wymagają stałego nadzoru. Zajmiemy się m.in. o eliminacją wszystkich niespodziewanych błędów o każdej porze dnia.

Aktualizacje oprogramowania

Zadbamy o wszystkie niezbędne aktualizacje Twojej strony, aby zapewnić jej bezpieczeństwo i dostęp do najnowszych funkcji. Docelowo możemy zająć się także upgradem strony np. z Drupal 7 do wersji 9 lub 10.

Rozwój funkcjonalności

Wdrożymy nowe rozwiązania, które usprawnią działanie serwisu i pomogą Ci rozwijać biznes online. Możemy także zająć się odświeżeniem szaty graficznej czy całkowitym rebrandingiem strony.

Reakcja na błędy

Kluczowy element usługi supportowej. Staramy się jak najszybciej zidentyfikować i naprawić błędy, abyś w jak najkrótszym czasie odzyskał dostęp do wszystkich funkcji.

Integracje

Chcesz połączyć swój serwis z zewnętrznymi narzędziami lub innymi platformami? Zintegrujemy je dla Ciebie za pomocą gotowych lub customowych rozwiązań tworzonych przez naszych programistów.

Monitoring stron

Nasi specjaliści zajmują się kompleksowym monitoringiem poprawności działania serwisu. Każda przerwa w działaniu jest szybko odnotowywana i zgłaszana do Działu Supportu.

Dostosowanie stron do WCAG

Jeżeli chcesz, aby Twoja strona była dostępna dla użytkowników z niepełnosprawnościami, należy dostosować ją do wymogów WCAG. Prace te możesz nam zlecić w ramach rozwoju serwisu.

Optymalizacja szybkości

W ramach prac supportowych możemy m.in. zająć się przyspieszeniem Twojej strony, aby obniżyć bounce rate i zwiększyć zadowolenie użytkowników z wizyt w serwisie.

Support Drupala – pakiety Smartbees

jakie możliwości oferujemy?

Wiemy, jak ważny jest dobry support rozwiązania na Drupalu, dlatego w Smartbees mamy jasno określone obszary wymagające wsparcia ekspertów. Nasze usługi z zakresu obsługi i rozwoju Drupala oferujemy w pakietach działających na zasadzie miesięcznego abonamentu. Postawiliśmy na aż cztery warianty – Standard, Plus, Business i Premium, ponieważ wiemy, że każdy biznes ma inne potrzeby. Wybór odpowiedniego zależy od wielu czynników m.in.: wielkości projektu, oczekiwanego czasu reakcji na zgłoszenia czy preferowanych form kontaktu.

Nasze pakiety wsparcia Drupala

wybierz idealny plan dla siebie

Standard

Dla małych stron i sklepów, które zaczynają działalność. Idealny na pierwszy support.

Kanały komunikacji

  • Service Desk Jira
  • Wsparcie e-mailowe

Infrastruktura

  • Utrzymanie środowiska testowego
  • Repozytorium plików GIT
  • Kopia zapasowa baz danych

Obsługa Klienta

  • Indywidualny Opiekun Klienta
  • Support od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16
  • Onboarding Klienta
  • Konsultacje i doradztwo rozwiązań
  • Obsługa jednej strony

Kwestie techniczne

  • 1 aktualizacja strony w miesiącu
  • Aktualizacje krytyczne
  • Poprawianie błędów rozliczane godzinowo
  • 6 h reakcji na zgłoszenie krytyczne
  • 24 h reakcji na zgłoszenie niekrytyczne
  • Monitoring działania strony

Plus

Dla średnich projektów, które dynamicznie się rozwijają i stale rozszerzają swoje usługi.

Kanały komunikacji

  • Service Desk Jira
  • Wsparcie e-mailowe

Infrastruktura

  • Utrzymanie środowiska testowego
  • Repozytorium plików GIT
  • Kopia zapasowa baz danych

Obsługa Klienta

  • Indywidualny Opiekun Klienta
  • Support od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16
  • Onboarding Klienta
  • Konsultacje i doradztwo rozwiązań
  • Obsługa jednej strony

Kwestie techniczne

  • 1 aktualizacja strony w miesiącu
  • Aktualizacje krytyczne
  • Poprawianie błędów rozliczane godzinowo
  • 4 h reakcji na zgłoszenia krytyczne
  • 24 h reakcji na zgłoszenia niekrytyczne
  • Nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem serwisu
  • Pakiet 10 h pracy specjalisty
  • Monitoring działania strony

Business

Dla średnich i dużych platform ze znacznymi potrzebami supportowymi.

Kanały komunikacji

  • Service Desk Jira
  • Wsparcie e-mailowe
  • Wsparcie telefoniczne

Infrastruktura

  • Utrzymanie środowiska testowego
  • Repozytorium plików GIT
  • Kopia zapasowa baz danych

Obsługa Klienta

  • Indywidualny Opiekun Klienta
  • Support od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16
  • Onboarding Klienta
  • Konsultacje i doradztwo rozwiązań
  • Obsługa dwóch stron

Kwestie techniczne

  • 2 aktualizacje strony w miesiącu
  • Audyt serwisu
  • Pełna aktualizacja platformy
  • Poprawianie błędów rozliczane godzinowo
  • 2 h reakcji na zgłoszenia krytyczne
  • 24 h reakcji na zgłoszenia niekrytyczne
  • Nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem serwisu
  • Pakiet 20 h pracy specjalisty
  • Monitoring działania strony

Premium

Dla rozbudowanych serwisów wymagających zaawansowanego wsparcia.

Kanały komunikacji

  • Service Desk Jira
  • Wsparcie e-mailowe
  • Wsparcie telefoniczne

Infrastruktura

  • Utrzymanie środowiska testowego
  • Repozytorium plików GIT
  • Kopia zapasowa baz danych

Obsługa Klienta

  • Indywidualny Opiekun Klienta
  • Support 24/7 h w dni robocze i weekendy
  • Onboarding Klienta
  • Konsultacje i doradztwo rozwiązań
  • Liczba obsługiwanych stron ustalana indywidualnie

Kwestie techniczne

  • 2 aktualizacje strony w miesiącu
  • Audyt serwisu
  • Pełna aktualizacja platformy
  • Poprawianie błędów w pakiecie
  • 1 h reakcji na zgłoszenia krytyczne
  • 24 h reakcji na zgłoszenia niekrytyczne
  • Nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem serwisu
  • Pakiet godzin specjalisty ustalany indywidualnie
  • Monitoring działania strony

Pakiety obsługi i rozwoju Drupala

poznaj kluczowe obszary supportu

Działamy w ustrukturyzowanym modelu supportu dla Drupala. Każdy nasz pakiet obejmuje cztery obszary – komunikację, infrastrukturę, obsługę klienta i kwestie techniczne.

Obsługa klienta

- dbamy o to, by każdy Klient był zadowolony z naszych usług, dlatego niezależnie od pakietu oferujemy Indywidualnego Opiekuna, który będzie nadzorował cały proces supportowy, udzielał rad i raportował. Przeprowadzi on również całą procedurę onboardingu. Standardowo nasze usługi obsługi i rozwoju Drupala świadczymy w dni robocze w godzinach 8-16, jednakże jeśli zależy Ci na poszerzeniu tej opcji – z myślą o Tobie stworzyliśmy pakiet Premium.

Kwestie techniczne

- czyli najważniejsza część obsługi i rozwoju Drupala. Każdy biznes ma inne potrzeby, dlatego w zależności od wybranego pakietu, oferujemy zróżnicowany czas reakcji na błędy, usługi audytowe oraz typ rozliczania prac developerskich. Oczywiście każdy pakiet możemy rozbudować o dodatkowe usługi z zakresu supportu technicznego w zależności od Twoich wymagań.

Komunikacja

- w ramach każdego pakietu zapewniamy kontakt e-mailowy z naszym zespołem supportowym. Wszystkie kwestie techniczne, zgłoszenia oraz postęp prac raportujemy za pomocą systemu Jira, aby zapewnić transparentność i dobrą organizację pracy. Jeżeli czujesz, że potrzebujesz również konsultacji telefonicznych – dwa z naszych pakietów obejmują również tę usługę.

Infrastruktura

- utrzymanie odpowiedniej infrastruktury służącej do wdrażania zmian czy przeprowadzania testów to podstawa dobrego supportu Drupala, dlatego zapewniamy je w ramach każdego pakietu. Po uprzednich ustaleniach możemy także postawić i aktualizować środowisko testowe na serwerze Klienta. Ponadto, przy każdym projekcie supportowym tworzymy repozytorium plików GIT oraz kopie zapasową wszystkich baz danych.

Jeżeli masz wątpliwości, który pakiet najlepiej sprawdzi się w przypadku Twojego projektu lub chciałbyś stworzyć własny zakres wsparcia strony, z chęcią doradzimy Ci i wypracujemy indywidualny model współpracy. Możemy także przeprowadzić audyt Twojej strony i zaproponować Ci najlepiej dopasowany zakres usług supportowych.

Napisz do nas, aby poznać wycenę supportu Twojej strony.

Wyślij formularz

FAQ supportu Drupala

odpowiedzi na najczęstsze pytania Klientów
1

Czy mogę dostosować pakiet obsługi i rozwoju Drupala?

2

Czy mogę zmienić pakiet w trakcie trwania supportu?

3

Jak wygląda rozliczenie za obsługę i rozwój Drupala?

4

Jak długo trwa umowa supportowa?

5
Czy dogrywacie zmiany na serwer produkcyjny w piątek po 16?

Nasi Klienci

co o nas mówią?
Logo Link4
Bergerat Monnoyeur logo
SeaChange logo
Wyższe Szkoły Bankowe
Unicef
Łukasz Filut
Dyrektor IT / WSB

Nowe strony stworzone przez Smartbees zapewniły wzrost ruchu i prostszą nawigację dla użytkowników. Zespół zastosował bardzo szeroki stack technologiczny, tym samym dostarczając produkt wysokiej jakości. Pracowitość i szybkość reakcji zespołu spowodowała, że współpraca przebiegała bezproblemowo, a rozwiązanie zostało dostarczone na czas.

Tomasz Zbierski
Dyrektor IT / TAI

Smartbees wykazał się sporym doświadczeniem w zakresie systemu CMS Drupal i bardzo pomógł nam w modernizacji naszego serwisu przetargowego.

Mateusz Tomczak
Specjalista ds marketing / VELO

Smartbees wykonało świetną pracę budując, a następnie obsługując nasze strony na Drupalu, tym samym pomagając nam generować sprzedaż. Zespół radzi sobie z dużym obciążeniem zadań, łatwo można się z nim skontaktować, miło się z nimi współpracuje.

Postaw na najwyższej jakości wsparcie Twojej strony

Dobierzemy dla Ciebie optymalny zakres supportu