Magento obsługa i rozwój

Kompleksowe wsparcie dla Twojego e-commerce

Zapewnimy jakościowy support oraz rozwój funkcji platform na Magento 1 i 2

Obsługa i rozwój Magento

dlaczego warto o niej pomyśleć?

Praca nad platformą e-commerce nie kończy się na etapie budowy i wdrożenia. To również codzienne utrzymanie sklepu pod kątem sprawności funkcjonowania, wydajności czy bezpieczeństwa. Tylko w taki sposób można zapewnić prawidłowe działanie platformy, a co za tym idzie, rozwój sprzedaży i rentowność biznesu. Właśnie dlatego każdy biznes, który poważnie myśli o swoim sklepie na Magento, powinien zainwestować w kompleksową obsługę i rozwój platformy.

Magento support w Smartbees

dlaczego warto wybrać właśnie nas?

W Smartbees od wielu lat pracujemy z systemem Magento. Projektujemy graficznie, wdrażamy, testujemy oraz obsługujemy platformy e-commerce małej, średniej i dużej wielkości. Oferujemy obsługę i rozwój zróżnicowanych rozwiązań: sklepów internetowych, systemów PIM czy platform sprzedażowych dla sektora B2B zbudowanych zarówno na Magento 1, jak i Magento 2.

Dlaczego my?
Ponad 5 lat doświadczenia w technologii Magento
Praca na obu wersjach systemu – Magento 1 i 2
Ustrukturyzowany model supportu Magento
Konsultacje i doradztwo rozwiązań

Nasze kompetencje w obsłudze i rozwoju Magento

co nas wyróżnia?
Aktualizacje oprogramowania

Aktualizacje rdzenia Magento i zainstalowanych modułów nie są prostą sprawą, jednak przeprowadzamy je bezproblemowo, zapewniając bezpieczeństwo Twojej platformie.

Support Premium 24/7

Dla platform wymagających całodobowej obsługi i monitoringu oferujemy kompleksowe wsparcie 24h, dzięki czemu nie musisz się martwić o dostępność specjalistów w razie jakiejkolwiek awarii.

Optymalizacja szybkości

Szybko działający sklep to podstawa, dlatego w ramach naszych usług zapewniamy prace nad przyspieszeniem działania Twojej platformy.

Integracje

Każda platforma wraz z rozwojem wymaga nowych integracji z narzędziami wewnętrznymi i zewnętrznymi. Przeprowadzamy je na bazie gotowych modułów lub customowych rozwiązań.

Audyt platformy

Wykonujemy kompleksowe audyty kodu, funkcji i wydajności platform na Magento, aby wiedzieć, jakie elementy wymagają poprawy.

Monitoring platformy

Zajmujemy się nadzorowaniem platform na Magento, dzięki czemu szybko reagujemy na krytyczne błędy i wdrażamy poprawki.

Wsparcie SEO

Widoczność Twojej witryny w sieci jest ważna, dlatego w naszych działaniach koncentrujemy się również na aspektach SEO.

Doradztwo
Zawsze doradzamy najlepsze rozwiązania i pomagamy klientom w wyborze jeśli mają wątpliwości.

Pakiety obsługi i rozwoju Magento

co oferujemy w Smartbees?

Wieloletnie doświadczenie pozwoliło nam poznać potrzeby biznesów z różnych sektorów gospodarki i stworzyć rozwiązania supportowe dla projektów różnej wielkości. W Smartbees oferujemy obsługę i rozwój platform w formie czterech pakietów - Standard, Plus, Business i Premium. Różnią się od siebie zakresem proponowanych usług wspierających Twoje rozwiązanie na Magento.

Nasze pakiety wsparcia Magento

wybierz idealny plan dla siebie

Standard

Dla małych sklepów, które zaczynają działalność. Idealny na pierwszy support.

Kanały komunikacji

  • Service Desk Jira
  • Wsparcie e-mailowe

Infrastruktura

  • Utrzymanie środowiska testowego
  • Repozytorium plików GIT
  • Kopia zapasowa baz danych

Obsługa Klienta

  • Indywidualny Opiekun Klienta
  • Support od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16
  • Onboarding Klienta
  • Konsultacje i doradztwo rozwiązań
  • Obsługa jednego sklepu

Kwestie techniczne

  • Aktualizacje rozliczane godzinowo
  • Poprawianie błędów rozliczane godzinowo
  • 6 h reakcji na zgłoszenie krytyczne
  • 24 h reakcji na zgłoszenie niekrytyczne
  • Monitoring działania platformy

Plus

Dla średnich projektów, które dynamicznie się rozwijają i stale rozszerzają swoje usługi.

Kanały komunikacji

  • Service Desk Jira
  • Wsparcie e-mailowe

Infrastruktura

  • Utrzymanie środowiska testowego
  • Repozytorium plików GIT
  • Kopia zapasowa baz danych

Obsługa Klienta

  • Indywidualny Opiekun Klienta
  • Support od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16
  • Onboarding Klienta
  • Konsultacje i doradztwo rozwiązań
  • Obsługa jednego sklepu

Kwestie techniczne

  • Aktualizacje rozliczane godzinowo
  • Poprawianie błędów rozliczane godzinowo
  • 4 h reakcji na zgłoszenia krytyczne
  • 24 h reakcji na zgłoszenia niekrytyczne
  • Nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem platformy
  • Pakiet 10 h pracy specjalisty
  • Monitoring działania platformy

Business

Dla średnich i dużych platform ze znacznymi potrzebami supportowymi.

Kanały komunikacji

  • Service Desk Jira
  • Wsparcie e-mailowe
  • Wsparcie telefoniczne

Infrastruktura

  • Utrzymanie środowiska testowego
  • Repozytorium plików GIT
  • Kopia zapasowa baz danych

Obsługa Klienta

  • Indywidualny Opiekun Klienta
  • Support od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16
  • Onboarding Klienta
  • Konsultacje i doradztwo rozwiązań
  • Obsługa dwóch sklepów

Kwestie techniczne

  • Aktualizacje rozliczane godzinowo
  • Audyt sklepu
  • Poprawianie błędów rozliczane godzinowo
  • 2 h reakcji na zgłoszenia krytyczne
  • 24 h reakcji na zgłoszenia niekrytyczne
  • Nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem platformy
  • Pakiet 20 h pracy specjalisty
  • Monitoring działania platformy

Premium

Dla rozbudowanych platform wymagających zaawansowanego wsparcia.

Kanały komunikacji

  • Service Desk Jira
  • Wsparcie e-mailowe
  • Wsparcie telefoniczne

Infrastruktura

  • Utrzymanie środowiska testowego
  • Repozytorium plików GIT
  • Kopia zapasowa baz danych

Obsługa klienta

  • Indywidualny Opiekun Klienta
  • Support 24/7 h w dni robocze i weekendy
  • Onboarding Klienta
  • Konsultacje i doradztwo rozwiązań
  • Liczba obsługiwanych sklepów ustalana indywidualnie

Kwestie techniczne

  • Aktualizacje rozliczane godzinowo
  • Audyt sklepu
  • Poprawianie błędów w pakiecie
  • 1 h reakcji na zgłoszenia krytyczne
  • 24 h reakcji na zgłoszenia niekrytyczne
  • Nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem platformy
  • Pakiet godzin specjalisty ustalany indywidualnie
  • Monitoring działania platformy

Pakiety supportu Magento

z czego się składają?

Każdy z naszych pakietów składa się z czterech obszarów supportu – komunikacji, infrastruktury, obsługi klienta oraz kwestii technicznych. Dopiero ich połączenie stanowi klucz do skutecznego wsparcia platform na Magento. Pokrótce objaśnimy Ci każdy z obszarów.

Komunikacja

- niezależnie od wybranego pakietu oferujemy Ci wsparcie mailowe oraz stałą komunikację i raportowanie przy pomocy oprogramowania Jira. Zapewnia to przejrzystość współpracy i stały wgląd w postęp prac supportowych. Dodatkowo dwa z naszych pakietów obejmują wsparcie telefoniczne ekspertów. Może być szczególnie przydatne przy bardziej skomplikowanych projektach.

Infrastruktura

- w celu zapewnienia jakościowych usług supportowych Magento potrzebna jest przejrzysta infrastruktura. Szczególnie przydaje się w trakcie wdrażania i testowania nowych rozwiązań oraz przechowywania kopii zapasowych baz danych platformy. Z tego powodu każdy z naszych pakietów obejmuje utrzymanie infrastruktury na najwyższym poziomie.

Obsługa klienta

- obustronne zadowolenie ze współpracy to podstawa, a jakościowa obsługa klienta o nie dba. W ramach każdego z pakietów zapewniamy wsparcie opiekuna, który przeprowadzi proces onboardingu, a następnie będzie Ci służył pomocą w trakcie współpracy – doradzał, konsultował pomysły i raportował. Każdy z naszych pakietów obejmuje działania w dni robocze od 8 do 16, jednak jeśli zależy Ci na rozszerzeniu zakresu godzinowego – stworzyliśmy dla Ciebie pakiet Premium.

Kwestie techniczne

- w zależności od wymagań serwisu oferujemy różne warianty wsparcia technicznego. Różnią się czasem reakcji na błędy krytyczne i niekrytyczne czy formami rozliczeń za wprowadzane poprawki. Niezależnie od tego, jaki pakiet wybierzesz, oferujemy kompleksowy uptime-downtime monitoring działania Twojej platformy, aby zapewnić jej stałą dostępność dla wszystkich użytkowników.
Napisz do nas, aby poznać wycenę supportu Twojej strony.
Wyślij formularz

FAQ supportu Magento

czyli o co najczęściej pytacie?
1

Czy mogę zmienić zakres pakietu supportu?

2

Czy z biegiem współpracy mogę zmienić pakiet na niższy lub wyższy?

3

W jaki sposób rozliczany jest support Magento?

Jeżeli zastanawiasz się, jaki pakiet najlepiej sprawdziłby się w przypadku Twojego biznesu, napisz lub zadzwoń do nas – z chęcią doradzimy i znajdziemy najlepsze rozwiązanie.

Nasi Klienci

co o nas mówią?
Logo Link4
Bergerat Monnoyeur logo
SeaChange logo
Wyższe Szkoły Bankowe
Unicef
Mateusz Tomczak
Specjalista ds marketing / VELO

Smartbees wykonało świetną pracę budując, a następnie obsługując nasze strony na Drupalu, tym samym pomagając nam generować sprzedaż. Zespół radzi sobie z dużym obciążeniem zadań, łatwo można się z nim skontaktować, miło się z nimi współpracuje.

Tomasz Zbierski
Dyrektor IT / TAI

Smartbees wykazał się sporym doświadczeniem w zakresie systemu CMS Drupal i bardzo pomógł nam w modernizacji naszego serwisu przetargowego.

Łukasz Filut
Dyrektor IT / WSB

Nowe strony stworzone przez Smartbees zapewniły wzrost ruchu i prostszą nawigację dla użytkowników. Zespół zastosował bardzo szeroki stack technologiczny, tym samym dostarczając produkt wysokiej jakości. Pracowitość i szybkość reakcji zespołu spowodowała, że współpraca przebiegała bezproblemowo, a rozwiązanie zostało dostarczone na czas.

Zainwestuj w profesjonalne wsparcie swojego sklepu Magento

Skończ obawiać się o jego bezpieczeństwo i rozwój